Orange, O2, Swan, Telekom (T-Mobile) a ďalší na Slovensku | Fórum

fifuncik
19.11.2016 12:05
Pridať do obľúbených
Neoprávnená fakturácia za aplikáciu v MT
Akým spôsobom je možné sa brániť neoprávnenej fakturácii za aplikáciu , získanú cez Google Play , ktorá bola pôvodne deklarovaná ako bezplatná / jedná sa o aplikáciu Sports Tracker/. Aplikáciu som po niekolkých dňoch odinštaloval - nebola funkčná podla mojich predstáv , no napriek tomu sa mi začali na faktúre Telekomu Sk účtovať za iné poplatky a služby každý mesiac suma 3,59 E za aplikáciu Sport Tracker Premium ... Toto som reklamoval nedávno v office Telekomu . Zaujímavé je , že pracovníčka nenašla v mojom MT prítomnosť tejto aplikácie , ale po reklamácii sa objavila informácia a to v odberoch , že aplikácia Sport Tracker Premium - koniec platnosti 23.11.2...a zrušené ... Ďakujem za prípadnú pomoc .
Kľúčové slová: Neopravnena fakturacia
0 príspevkov
fifuncik
24.11.2017 14:02 | |
+0 -0
Reagovať
Akým spôsobom je možné sa brániť neoprávnenej fakturácii za aplikáciu , získanú cez Google Play , ktorá bola pôvodne deklarovaná ako bezplatná / jedná sa o aplikáciu Sports Tracker/. Aplikáciu som po niekolkých dňoch odinštaloval - nebola funkčná podla mojich predstáv , no napriek tomu sa mi začali na faktúre Telekomu Sk účtovať za iné poplatky a služby každý mesiac suma 3,59 E za aplikáciu Sport Tracker Premium ... Toto som reklamoval nedávno v office Telekomu . Zaujímavé je , že pracovníčka nenašla v mojom MT prítomnosť tejto aplikácie , ale po reklamácii sa objavila informácia a to v odberoch , že aplikácia Sport Tracker Premium - koniec platnosti 23.11.2...a zrušené ...

Ďakujem za prípadnú pomoc .