Diskusia: Telekom odpočítaval dáta pri Spotify napriek balíku StreamOn. Aké budú kompenzácie

13 príspevkov
Erik
13.1.2019 10:12 | |
+0 -0
Reagovať
Ja som mal zapnutý len Netflix kde ani žiadne reklamy nie sú a odfajčili ma s týmto :
"Vazeny zakaznik,reagujeme na Vas podnet ohladom uplatnovania volnych dat cez sluzbu StreamOn na cisle 0904 *** *** zo dna 30.10.2018.Vykonali sme overenie cerpania dat a neevidujeme ziadne obmedzenia pri pouzivani povolenych aplikacii.Overenie cerpania dat jednotlivymi aplikaciami je k dispozicii v telefone cez Nastavenia/Vyuzitie dat v OS Android,alebo Nastavenia/Mobilne v iOS (Apple).Dakujeme za pochopenie.Telekom"
Pritom sám servisný technik mi potvrdil, keď som tam v ten deň volal že naozaj musia mať oni niečo zle nastavené a že to porieši, no bol sviatok, komu by sa chcelo niečo robiť, veď stačí prítomnosť v práci a zaplatené mať bude.
Nejde o to hlúpe 1€ ale o to ako si vážia zákazníkov. Končím s nimi, 4ka to istí :)
Samo
11.1.2019 18:26 | |
+2 -1
Reagovať
Rano kliknem co sa pise v diskusii, citam prispevky. Teraz kliknem, a citam ze Zatial sa nikto nezapojil do diskusie k tomuto clanku. Asi aj tu si server robi co sa mu zachce.
Ale v Telekome Nic nie je nemozne.
Kompenzácia je ista. Problem vyriešený. Hlavne si pytajte svoje € späť 😁. Dobry sposob ako ziskat vase eura. Ked uz sme si ich chybou servera zobrali od vas tak vam ich akoze dame spat v podobe kreditu, dobropisu a pod. Vobec nezalezi na tom ze keby nebola chyba servera tak k mesacnemu poplatku za pausal a dodatocne sluzby by od vas nevideli ziadne dalsie eura. Keby tie chybne zaratane eura posielali na ucet zakaznika, OK. Ale oni si ich akoze chybou, nechtiac zaratali ale nevratili. Jaaj, vratili- dali vam ich "spat" aby ste ich zas museli minut iba u nich. Takze aj takto sa zaraba.
Microhard
10.1.2019 19:49 | |
+1 -1
Reagovať
Mne zase Telekom 2 krát narátal alikvótnu časť za StreamOn hoci som ho mal zdarma. Nikdy ale nerátali celý mesiac ale vždy iba cca 14 dní čo je naozaj veľmi zvláštne. Musel som ti samozrejme reklamovať. Prvý mi urobili dobropis a odrátali mi to v nasledujúcej faktúre a potom narátali opäť inú čiastku tak som napísal, že im zaplatím len toľko koľko som mal platiť a viac som sa s nikým nebavil. Na to mi prišla odpoveď, že už aj mám dobropis a je to vyriešené. Žiadny odpočet v ďalšej faktúre zrazu nebol nutný.
56on
10.1.2019 19:25 | |
+2 -0
Reagovať
Mne za zda, ze mi stahovalo data pri pouzivani Antik TV, ktora je uvedena medzi app, ktore cez streamOn neminaju predplatene data...., ako ma kompenzuju?!
Michal
14.1.2019 16:58 | |
+0 -0
jj ja mam na appku antik tv uz 5ty ticket. raz mi uz kompenzovali data aby som mohol testovat dalej, a opat to vyzráo data. problem je, ze z 1.2GB dat islo 600MB z pausalu a 600MB zo streamon. takze raz to ide raz ne...najviac ma zaraza, ze sam Telekom nevie pozriet aplikaciu, ktora data mina, iba objem pretecenych dat. dalsia zaujimavost je, ze pokial nemate volne data, streamon nefunguje 🙈
Fajka
10.1.2019 12:40 | |
+23 -8
Reagovať
Sa každému čudujem , čo platí nenazrancom Telekom a Orange tie vypalnicke sumy .
betmen
11.1.2019 22:09 | |
+0 -1
sa cudujem kazdemu, co plati za sluzby bez siete...
idaho
10.1.2019 12:36 | |
+11 -3
Reagovať
To si niekto zo zakaznikov Telekomu aj vsimol pri svojej fakture? Slovaci radi platia za veci, ktore nemusia a tak Telekom aspon skusil, ved oni ich nejako uz vykompenzuju, ked sa na to prislo. Moze za to server. Ach, dokedy toto bude u nas pokracovat este.
Bobik
10.1.2019 11:56 | |
+14 -2
Reagovať
Presne môj problem. Hádanie a Dohadovanie sa z operátorom dobropisy zlé zrátané múdre reči ako tomu človek nerozumie a zlé si pozeráte spotrebu urgencie sťažnosti no prosto treba skúsiť odporúčam. Ale chalan na lanovke to ma zadarmo na 2 mesiace :)
mrninko
10.1.2019 11:39 | |
+11 -0
Reagovať
A keď im o tom človek píše, tak všetko je ok a mám si dať urobiť platený výpis, keď pochybujem 🤣🤣🤣
Fajka
10.1.2019 12:42 | |
+8 -0
Ešte si nechajú za výpis zaplatiť :-((
Peterrr
10.1.2019 10:54 | |
+11 -4
Reagovať
StreamON je dobra vec az na tu cenu
vikingviki
10.1.2019 10:39 | |
+19 -1
Reagovať
jednoducho telekom