23.10.2018 16:00 | Telekom

Telekom ide loviť u konkurencie: Preplatí im zmluvnú pokutu alebo jej časť

Služba výkupu staršieho mobilu a získania nového je už dlhšie pozastavená.
Telekom chce získať zákazníkov konkurencie. Ponúka im preplatenie viazanosti. Zdroj: Telekom

Novinka sa týka aj pevných služieb. Suma sa líši podľa zvoleného produktu.

Prečítajte si aj:

Telekom sa spojil s britskou BBC: Prinesie novú TV  ||  Nový bonus na zariadenia pri biznis paušáloch  ||  Ročné balíky dát k Easy. 24 GB za 49 eur  ||  Dotácie na robotický vysávač, PlayStation aj 4K televízor  || Telekom pridáva veľa dát do paušálov Áno

Telekom začne od zajtrajšieho dňa motivovať k prechodu viazaných klientov konkurencie k nemu. Preplatí im zmluvnú pokutu u existujúceho poskytovateľa až do výšky 150 eur. Týka sa to aj pevných služieb. Podmienkou je dvojročná zmluvná viazanosť.

Maximálne do 150 eur

Pri prechode na paušál Áno S a M vám operátor pokryje pokutu do výšky 100 eur. Pri drahších programoch (Áno L, XL a XXL) ide o sumu do 150 eur. Týka sa to programov s mobilom aj bez neho.

Predplatenie viazanosti môžete využiť aj pri pevných službách – aj keď iba pri vyšších variantoch L a XL. Operátor preplatí skutočnú výšku pokuty do 50 eur. Týka to televízie, internetu aj pevnej linky.Pri objednaní troch služieb získate maximálne 150 eur. Ak vám napríklad pôvodný poskytovateľ pošle faktúru s pokutou 20 eur, toľko vám zaplatí aj Telekom.

zdroj fotografií: Slovak Telekom, a.s. fotogaléria / 2
Novinka platí aj pri fixných službách. Zdroj: Slovak Telekom, a.s.

Ponuku nie je možné pri fixných službách kombinovať s ponukou niektorých dotovaných zariadení (notebook, PlayStation, televízor a robotický vysávač)

Už od roku 2016 má podobnú ponuku pri mobilných paušáloch aj O2. DSi Data zas v minulých dňoch oznámila, že viazaným klientom konkurencie ponúkne služby až na rok zadarmo.

Ako postupovať?

Pri paušále podá klient žiadosť o prenos čísla do Telekomu a následne mu najskôr po 14 dňoch a maximálne do dvoch mesiacov od aktivácie doručí faktúru a s pokutou. Ak si vyberie pevnú službu, musí požiadať o zriadenie fixnej služby a podať výpoveď u aktuálneho poskytovateľa služieb. V rovnakých lehotách, ako pri mobilných službách, mu doručí faktúru s pokutou.

Klient musí podpísať aj dodatok k zmluve, ktorou sa navýši zmluvná pokuta o sumu uhradenú Telekomom. Peniaze následne dostane na účet.

Diskusia 47 Príspevkov