20.10.2018 07:05 | Telekom

Telekom má novú mobilnú aplikáciu: Čo sa v nej zmenilo

Z pohľadu dizajnu sa žiadne radikálne zmeny nekonajú.
Telekom oznámil sprístupnenie novej aplikácie pre Android a iOS. Zdroj: Ľubomír Vnuk

Zákazníci môžu sledovať aktuálnu spotrebu a spravovať svoje služby.

Orange ešte v auguste oznámil, že na jeseň príde s novou aplikáciou Môj Orange. Nakoniec to stihol skôr Telekom, ktorý ju od včera sprístupňuje časti zákazníkov.

„Telekom sa pri vývoji aplikácie sústredil na funkcie, ktoré zákazníci najviac využívali. Naopak, najmenej využívané funkcie boli z aplikácie odstránené. Umožní to zlepšiť prehľadnosť aplikácie a jej používateľský komfort,“ uviedol k nej operátor.

Aplikácia je dostupná pre Android a iOS. V Google Play je aktualizácia postupne uvoľňovaná od včerajšieho dňa, v App Store sa má objaviť v najbližších dňoch.

Viaceré novinky

V rámci aplikácie sa automaticky zobrazia údaje evidované na SIM karte, ktorá je v telefóne. Klient si ale môže pripojiť aj ďalšie pevné a mobilné služby. Následne vidí spotrebu služieb, novinkou je aj zmena dizajnu. „V porovnaní s predchádzajúcou verziou sa napríklad nezobrazujú minuté SMS, minúty, či dáta, ale naopak ich zostatok,“ popisuje Telekom.

Aplikácia prináša viaceré zmeny pre zákazníkov. fotogaléria / 2
Aplikácia prináša viaceré zmeny pre zákazníkov. Zdroj: Telekom

Zmenou je, že zákazník si môže nechať zapamätať platobnú kartu, z ktorej sa bude uhrádzať faktúra alebo dobíjať kredit. Zároveň vás aplikácia upozorní na vystavenú faktúru, dochádzajúce dáta alebo možnosti dokupovania balíkov.

Diskusia 9 Príspevkov