14.9.2018 11:48 | Správy

Uber zmenil logo a redizajnuje dve aplikácie

Nové logo je napísané vo fonte Uber Move, ktorý bol špeciálne vytvorený na objednávku spoločnosti.
Nové logo je napísané vo fonte Uber Move, ktorý bol špeciálne vytvorený na objednávku spoločnosti. Zdroj: Uber

Novinky symbolizujú prerod Uberu z malého startupu na celosvetovú spoločnosť.

Uber aktuálne oznámil hneď niekoľko dizajnových noviniek, týkajúcich sa celej značky. Ako informoval web AdWeek, zmeny sa dočká ako firemné logo, tak aj vzhľad a animácie dvoch aplikácií.

Podľa slov výkonného riaditeľa značky Uber Petra Markatosa táto zmena symbolizuje prerod Uberu z malého startupu pôsobiaceho výlučne v San Francicsu na celosvetovú spoločnosť.

V mene lepšej rozpoznateľnosti

„Ako rozširujeme náš dosah na nové trhy, je veľmi dôležité, aby bolo zákazníkom jasné, že keď využívajú auto či skúter Uberu, tak ide o Uber produkt. So súčasným systémom sme takéto výsledky nedosahovali,“ vysvetlil filozofiu nového dizajnu Markatos.

Na dosiahnutie stanoveného cieľa spoločnosť odstránila z loga symbol, ktorý ako sa ukázalo v prieskumoch, u zákazníkov neevokoval spojenie so značkou Uber.

Nové logo preto pozostáva z jednoduchého bieleho textu na čiernom pozadí, napísanom vo fonte Uber Move. Ten bol vytvorený špeciálne na zákazku spoločnosti a odstránil tak nutnosť deliť sa o predchádzajúci licencovaný font s inými značkami.

Pohľad na novú aplikáciu Uberu:

Zmien sa dočká aj hlavná aplikácia Uberu, ktorá dostane nový svieži vzhľad. Rovnako to platí aj pre službu na doručovanie jedla Uber Eats.

Nové logo sa má na produktoch firmy objaviť ešte tento týždeň, na zapracovanie zmien vo vnútornom rozhraní aplikácií si ale budeme musieť ešte nejaký čas počkať.

Diskusia 0 Príspevkov