13.3.2018 11:28 | Digitálna TV

Problémy po aktualizácii Digi TV boxov, niekedy nejde vysielanie. Ako problém vyriešiť?

ilustračná snímka
Digi TV nasadila aktualizáciu, ktorá spôsobila niektorým klientom problémy. Zdroj: Shutterstock‎

Operátor tvrdí, že problémy má iba malá časť zákazníkov platformy. Vieme, čo má pomôcť.

Satelitná služba zrealizovala podľa plánu aktualizáciu set-top-boxov Kaon. Po zmene však niektorým zákazníkom nefunguje vysielanie. Na problém upozornil web Dsl.sk aj zákazníci na Facebooku. Oficiálne ich potvrdil aj operátor.

„Aktualizáciu sme vopred testovali až na 30 boxoch, zatiaľ nevieme, o aký problém ide. Čo vieme povedať je, že chyba sa prejavila iba u minoritného počtu zákazníkov,“ povedal pre Živé.sk riaditeľ marketingu a predaja Digi Slovakia Roman Vavrík.

Po aktualizácii sa mala niektorým klientom zobraziť hláška „zlý alebo žiadny satelitný signál“. Podľa Vavríka stačí v niektorých prípadoch odpojiť zariadenie od elektrickej siete na pár sekúnd a následne ho pripojiť. Tento postup odporúča na svojom webe aj Digi TV v rámci online chatu.

Niekedy pomôžu až továrenské nastavenia

Ak napriek tomu vysielanie nefunguje, je potrebné spustiť továrenské nastavenie. V tomto prípade ale prídete napríklad o obľúbený zoznám staníc. Vavrík však tvrdí, že po tvrdom resete už zákazníci nehlásia problémy so službou.

V budúcnosti môže televízia upraviť voz a bude môcť vyrábať obsah v UHD kvalite (Foto: Ján Trangel) fotogaléria / 2
Ak vám nefunguje vysielanie ani po odpojení zariadenia z elektrickej siete, urobte továrenské nastavenia. Zdroj: Ján Trangel

Aktualizáciu zrealizovali aj služby Magio Sat a česká Digi TV, tých sa problémy nemali dotknúť.

Diskusia 7 Príspevkov