23.2.2018 10:45 | Správy

Príliš jednoduchý? V Georgovi od sporiteľne si nezmeníte ani heslo

Banka tvrdí, že zmenu hesla do platformy neskôr pridá.
Banka tvrdí, že zmenu hesla do platformy neskôr pridá. Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Nové bankovníctvo banky neumožňuje zmenu priamo v aplikácii. Možnosť vraj pribudne neskôr.

Slovenská sporiteľňa v minulých týždňoch spustila nový internet banking George, ktorý má byť podľa jej slov jednoduchší. Neponúka však základnú vec, akou je zmena hesla do služby.

„V Georgeovi si dnes klient nevie sám zmeniť heslo. V starej verzii internet bankingu síce táto funkcia bola, využívalo ju však minimum klientov,“ tvrdí Lukáš Havlík z oddelenia komunikácie Slovenskej sporiteľne.

Možnosť vraj pribudne

Klienti banky, ktorí si menia heslo z bezpečnostných dôvodov pravidelne, môžu byť prekvapení po zmene z pôvodnej verzie internetového bankovníctva.

„Ak si chce klient dnes zmeniť heslo do Georgea, stačí kontaktovať klientske centrum na 0850 111 888,“ dodáva Havlík k zmene. Na linke klientovi deaktivuje pracovník pôvodné heslo a na stránke alebo v aplikácii si používateľ nastaví nové.

Zároveň dodal, že v budúcnosti ponúkne zmenu hesla aj George – nespomenul však, kedy sa tak stane.

 

Banka zatiaľ neumožňuje zmenu heslo v mobilnej verzii. fotogaléria / 2
Banka zatiaľ neumožňuje zmenu heslo v mobilnej verzii. Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Banka pri predstavení nového bankovníctva uviedla, že predpokladá, že doň do konca tohto roka premigruje všetkých klientov. Ak si nové bankovníctvo vyskúšate, do toho pôvodného sa už nevrátite. Funkcie Georga si ale môžete otestovať v rámci demo účtu na webe banky.

Sťažujú sa aj ďalší

Aj ďalší zákazníci banky nie sú spokojní s absenciou viacerých funkcií, ktoré v pôvodnom bankovníctve boli. Sťažujú sa na sociálnych sieťach či v aplikačnom obchode. Ide napríklad o možnosť zobraziť si celkovú sumu za platby kartou, aby si mohli overiť splnenie limitu pre získanie účtu zadarmo. Havlík potvrdil, že táto možnosť zatiaľ chýba.

Okrem toho zatiaľ nie je možné zmeniť limity pre kreditné a debetné karty v mobilnej aplikácii. Možnosť je dostupná iba vo webovej verzii.

Niektorí sa sťažujú aj na problémy pri skenovaní šekov, kedy platby nemajú byť korektne zrealizované. Banka tvrdí, že by mali byť funkčné, problémy majú byť pri splátke „Štedrej karty“ pri skenovaní QR kódu. Jej úhrada je možná aj priamo v aplikácii.

Banka klientom vo väčšine prípadov odpovedá, že novinky pribudnú neskôr.

Za čitateľský tip ďakujeme.

Diskusia 59 Príspevkov