4.11.2016 10:35 | Správy

UPC výrazne rozšírila pokrytie. Darilo sa internetu, TV nie

ikona upc my prime
ikona upc my prime Zdroj: archiv

Spoločnosť zverejnila hospodárske výsledky za minulý štvrťrok. Klesol počet zákazníkov s klasickou káblovkou.

UPC sa podarilo navýšiť počet klientov pri viacerých hlavných službách. Po dlhšom čase, aj keď iba o 100 zákazníkov, narástol počet predplatiteľov satelitnej službe freeSAT. Vyplýva to zverejnených hospodárskych výsledkov spoločnosti Liberty Global.

Klesla aj digitálna TV

O 600 abonentov prišla digitálna televízia a aktuálne si ju predpláca 142 400 klientov. Až 1 500 zákazníkov stratila klasická analógová káblovka – má ju 30 100 ľudí.

Satelitný freeSAT má 69 200 klientov. Za posledné tri mesiace tak narástol o sto zákazníkov. Dôvodom nárastu môže byť zaradenie viacerých relevantných kanálov pre slovenských zákazníkov.

Ilustračná snímka (zdroj: Shutterstock.com)
Čítajte aj freeSAT chce bojovať s poklesom klientov. Má pridať viaceré programy

Rastie internet

Dlhodobo sa UPC darí získavať nových zákazníkov s internetom. V poslednom štvrťroku ich počet narástol o 1 300 na 125 900 predplatiteľov.

Pevnú linku od operátora využíva 80 400 klientov. Opäť to znamená nárast o 4 400 ľudí.

Spolu má jednu alebo viac služieb od operátora 270 600 zákazníkov. Ide o pokles o 1 100 abonentov v porovnaní s minulým štvrťrokom.

Spoločnosť UPC uviedla, že za posledný rok výrazne navýšila aj pokrytie svojich služieb –  o 39 300 domácností na Slovensku.

Diskusia 1 Príspevkov